dimecres, 28 de desembre del 2011

SORTEIG

Aqui tenim TOTS els productes que poden ser teus .

Un POT DE BOTONS per fer les teves creacions i manualitats.

BANDEROLES de feltre,com les de la foto.

Un FERMALL PEIX petit.

Una XAPAPEIX.

Un PEIXSONALL.


La BOSSA REVERSIBLE.

TOT aixó pot ser teu .
Deixa un comentari en el post anterior dient que t'agradat
més del 2011 o que esperes del 2012 i clica el "m'agrada"
del Facebook de LA PEIXERA DE LA NENA.
Recorda deixar el teu mail per poder-nos posar en contacte
amb tu per si ets l'afortunat.

5 comentaris:

  1. Anònim28.12.11

    Tot m'agrada moltíssim, el que més vore peixets al mar en l'estiu.

    Bessets

    cuartadeseis@gmail.com

    ResponElimina
  2. M'agrada tot però sobretot les banderolas i el caminapeix

    ResponElimina
  3. Qué bonito todo.

    Un beso!

    gogoche.blogspot.com

    ResponElimina
  4. TOT ÉS FANTÀSTIC EL QUE FEIS!!!!I PER L´ANY QUE VE EL QUE ESPER ÉS MOLTA FEINA ...!!!!SALUT PER TOTS,DOLÇOR ,ALEGRIA ,FESTA ,I MOLTS DE DETALLS!!!!MOLTS D´ANYS!!!I BON ANY NOU!!!

    ResponElimina
  5. JO SOM LA PASTISSOS DE LLEPOLIES ,I EL MEU BLOG ÉS www.pastissosdellepolies.blogspot.com M´ENCANTARIA QUE VOS FECIU SEGUDORS MEUS!!!

    ResponElimina